Pappa åkt in med ambulans till sjukhuset

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstod inte riktigt på mamma vad det var, nåt med magen, tryck upp i bröstet, feber och högt blodtryck.
Mamma ville absolut inte att jag skulle åka in, jag ville åka för att hon ska slippa sitta där ensam, pappa struntar jag faktiskt i :o. Han har bränt sina broar allt för många ggr.

:( det är jobbigt ha så här många motstridiga känslor. Orkar inte känslomässigt engagera mig i min "käre" far (han engagerar sig ju inte i nån annan) samtidigt som jag lider med mamma att hon ska behöva ta hand om honom ensam.

Suck, vet inte vad jag ska göra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Idag var det Hovstadag, för att hälsa på pappsen och mammsen... :heart Okey... Chauffören satt i bilen utanför min port på framsidan...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
957
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 109
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 894
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama