Pannlampa som går att sätta fast på äggformad ridhjälm

hannahanna

Trådstartare
Pannlampa som går att sätta fast och sitter stadigt på uvexhjälm, finns det? Tänker på den som heter perfexxion active. Den är ju äggformad, hur får man en pannlampa att sitta kvar på en sådan? Gärna i bra kvalitet också.

Pannlampa som går att sätta fast och sitter stadigt på uvexhjälm, finns det? Tänker på den som heter perfexxion active. Den är ju äggformad, hur får man en pannlampa att sitta kvar på en sådan? Gärna i bra kvalitet också.
Jag köpte en på Teknikmagasinet som har någon slags silikon på baksidan. Den sitter iaf stadigt på min Pikeurhjälm.

Liknande trådar

Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 063
Senast: nyttnick
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: snöflingor
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka