Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MoonFlight skrev:Tur att man käkade pannkaka tidigare under dagen då...
gul_zebra skrev:Hmm, sån beskrivning har jag inte sett
De var lite krångliga först, finns ju inget skal att ta i, men det går rätt lätt nu när jag fått in knycken om man säger så. Man får putta på de så ramlar de åt sidan efter lite glid och blir lättare att plocka upp
De är inte klibbiga heller, lite mer typ... "klistriga". Inte så de verkligen fastnar men de känns lite så ändå liksom. Men jag kan inte rekommendera någon att skaffa för många på en gång, de är skitsnabba! Blir svårt att hålla reda på alla. Därför jag tänkte att 2-3 st kunde få flytta
Små hål kan de ta sig genom också - En sjättedel av kroppsbredden och de kan trycka sig igenom Så en petbox till pannkaksbebbar vore nog inte lämpligt Jag har sån tur så jag kan använda en plastbytta som tigrarna kom i (och kan skicka en likadan med hål och lock och allt om du ångrar dig ) med små hål i, och locket sitter så pass tajt så de kan omöjligt trycka upp det - för skulle de kunna öppna lock så har de ju inget skal som hindrar de från att ta sig ut. fatslug (som mina kommer från) hittar visst bebbar hos de andra lite då och då
En sån där plastbytta för kattgräs kan nog också funka bra om man gör hål med en liten nål i locket. Skulle använda en sån till mina först men jag har den till snäckbebbarna istället