*panik* Ätit glas?

Itchie

Trådstartare
Kom hem för en stund sen och hittade hela köksgolvet fullt av glasbitar. Unghunden har alltså dragit ner en odiskad ugnsform från bänken. Är livrädd att någon av hundarna (har tre) har försökt få i sig "matresterna" och därmed fått i sig glasbitar :crazy:. Kan man göra något mer än proppa i dem sparris (det är redan gjort, som tur är verkar det vara supersmarrigt med konserverade vita slempinnar)? Hur mycket ska man ge?

Sv: *panik* Ätit glas?

Alltså jag förstår inte? Om du har minsta misstanke att hundarna har ätit glas så måste du till vetrinär. Sparrisen kan ju hjälpa till att "få ut" hårda och till viss del vassa saker. Men har hundarna ätit glas så kan ju hela insidan bli förstörd... tänk dig själv att skita ut glas.
Ring vetrinär och kolla!!!

Sv: *panik* Ätit glas?

Min syrras hund (en liten kinestik) åt en snitt med tandpetare med flagga i somras. Den fastnade mest troligt på tvären i halsen. Vi försökte få upp den men hjälpte henne att ha sönder den och få ut den. Dem åkte till vet, som sa att det bara var att ge henne sparris. Några dagar senare kom det ut en bit av tandpetaren. Så sparris hjälper vassa saker ut. Men jag tycker ändå att du ska råd fråga vet. Lycka till

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka