Panasso är kastrerad !!

D

Diego

Tråkigt, men så är det.
Hans ägare vill koncentrera sig på ridningen.

:cry:
Gud vad tråkigt, hoppas han behåller all sin utrstrålning iaf!

Neeej!

Han som står på listan av hingstar som är intressanta till mitt sto :(

Hoppas att det finns något fryst!

Det finns fryst! Kontakta ägaren!
Men är han verkligen kastrerad, vad jag har fattat det som så skulle han inte verka via färsk sperma pga att hon skulle satsa på tävlandet men han skulle vara kvar som hingst och verka endast via fryst. Fast hon kan ju ha ändrat sig och kastrerat honom i stället......... :(

Nej, usch vad tråkigt! :(
Kan det ha något att göra med att han inte fick så många ston kanske? Förutom det där med ridningen, menar jag.

Ja men det var väl skönt. Nu kan han få gå i hage, i flock, och behöver inte särbehandlas.
Åttor och sjuor, det var ingen superhingst...

Du tror inte han kommer särbehandlas? Vilken värld lever du i? Du har aldrig varit hos dem va..? :p

Jag menar särbehandling sådan som hingstar kräver gentemot valacker.
Vad menar du med "viken värld lever du i"? Finns det flera?

P

Jo, det finns den vanliga världen; hästar går med flera hästar i hagen osv.
Sen finns det frimärkshagar ;)
Kan säga att Panasso lever i den andra, vilket jag skulle låta en häst som Panasso göra om jag ägde honom.

Fast det är lite kluvet och säga så, han vet ju inte så mycket bättre och jag tror knappast att han är ledsen...

Nágon som vet nágot om hennes häst Dollar (om hon har kvar den) som nu är runt fyra-fem ár gammal? Hen köptes som hingst föl och är efter D-day.
Hemsidan är ju inte precis uppdaterad..... ;)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
292
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka