Hyacinth

Trådstartare
Vi ska mer eller mindre bestämt åka till Panama i höst, vilket jag ser fram mot enormt. En sak som står på att-göra-listan är fågelskådning. Finns det någon som har varit där och vill berätta? Vi kommer ha basen i Panama City med fullrustad lägenhet. Fiskmarknad och annat matrelaterat är självklart, men vad skulle ni rekommendera? 1 person talar flytande spanska och är hemtam i Panama men har helt andra intressen än mig.

Vi ska mer eller mindre bestämt åka till Panama i höst, vilket jag ser fram mot enormt. En sak som står på att-göra-listan är fågelskådning. Finns det någon som har varit där och vill berätta? Vi kommer ha basen i Panama City med fullrustad lägenhet. Fiskmarknad och annat matrelaterat är självklart, men vad skulle ni rekommendera? 1 person talar flytande spanska och är hemtam i Panama men har helt andra intressen än mig.
Mycket endemisk fisk i Panama, så jag hade tagit med mig en håv!:-)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 190
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
2 463
Senast: Exile
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 822
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar