Pälsglans

H

harriet

Jag undrar hur ni tycker att ett riktigt bra pälsglans skall vara.

Sv: Pälsglans

För det första ska den ge effekt. Vill ha en riktigt glansig häst, och så ska den få svansen att bli lätt att reda ut. :)

En bra flaska som inte låter så mycket kan oxå vara bra eftersom en del hästar tycker att det är lite läskigt. ;)

Tack för svaret!
Har du något förslag på en produkt som innehåller dessa grejer.

Jag tycker att foxfire är väldigt bra i förhållande till priset (en hundring). Fungerar väldigt bra.

Japp d e d!

för övrigt så tycker inte min pålla helelrom när man sprutar från en flaska! tjoho händer att jag retar henne med att spruta intill hennes box när jag står i stallgången... :angel: :p sen pussar jag å säger förlåt :love:

jag har coat shine tror ja det heter?? det är väldigt bra tycker ja...till o med bättre än foxfire tror ja..mend et är ju min uppfattning...jag använder mitt pälsglans till att reda ut svanesn o manen o mitt fungerar super tilld et :)

coatshine tycker jag är jätte bra. Fick ett pölsglans som hederpris en gång när jag tävlade, kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, men det var grymt bra! Ska försöka se om jag hittar det...

CallMeAce skrev:
jag har coat shine tror ja det heter?? det är väldigt bra tycker ja...till o med bättre än foxfire tror ja..mend et är ju min uppfattning...jag använder mitt pälsglans till att reda ut svanesn o manen o mitt fungerar super tilld et :)

Coat shine är verkligen jätte bra....

Jag vill ha ett pälsglans med bra effekt, dvs med utredande, glansig och anti-trassel ingredienser. Praktisk flaska, bra pris osv är också plus!

Mina favoriter är: Pälsglans från Carr&Day&Martin och Showsheen.

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Hästvård Det går ju åt en del pälsglans så jag tittar om det går att göra eget för att minska utgifterna. Är det någon som gör/har gjort som har...
Svar
2
· Visningar
406
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
429
Senast: Mearas
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 250
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka