Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att du blev nöjd och så skönt att höra att de kom fram i bra skick! Hoppas de sköter sig framöver också ^^Men alltså @Scandi TACK för gårdagens absolut största och absolut snyggaste paket, fullständigt späckat med sticklingar! Jag är helt mållös, tusen tack! De mådde så himla fint när de kom också, sällan jag får sticklingar som är riktigt så pigga när de ändå åkt en bit. Jag ska vårda dem ömt Mitt kök är nu en karantänzon tills jag fått upp de nya lysrören och kan inhysa dem i studion istället.
Den här var superfin, tror inte jag sett den bland dina bilder förut, eller i alla fall inte reagerat på den men nu förstår jag inte varför. Väldigt olik allt annat jag har, så jag hoppas hon tar sig.
Visa bifogad fil 74932
Jasså! Hoppas jag med, det kan nog bli väldigt roliga frön Min har inte knoppat än men det kanske kommer snart då.@Scandi din florida inferno fröis bestämde sig för att knoppa så klippte ner den och satte blomman i egen jord. Får hoppas där blir några spännande fröer
Ja, Rodeo Drive är riktigt läcker! Storfavorit hos mig, den är alltid supersnygg oavsett om den får mycket eller lite ljus vilket är ett stort plus.Visa bifogad fil 75290fick den här av svärföräldrarna, gillar den!
Jag provade Oriusbaggar i två omgångar när jag hade trips. De är definitivt effektiva men jag lyckades inte hålla dem vid liv, de försvann inom 2 veckor tyvärr.någon här som har erfarenhet av nyttodjur? Har fortfarande enstaka tripsangrepp och jag börjar tröttna på att spraya med siltac, det har säkert någon effekt men det blir tråkiga märken på mina känsliga fröisar.
Funderar på antingen tripsrovkvalster eller kanske t.o.m Orius-baggar. Förökar de sig själva sen? De kostar ju trots allt en slant
någon här som har erfarenhet av nyttodjur? Har fortfarande enstaka tripsangrepp och jag börjar tröttna på att spraya med siltac, det har säkert någon effekt men det blir tråkiga märken på mina känsliga fröisar.
Funderar på antingen tripsrovkvalster eller kanske t.o.m Orius-baggar. Förökar de sig själva sen? De kostar ju trots allt en slant