Påkörd katt

E

edrfgdhtfghkjw34236km

Idag blev min katt påkörd, det var en familj som hade sett den död på vägen och stannade bilen, dom kontaktade mig, och när jag gick ner till vägen låg min lilla älskningskatt där död, med blod som rann ut ur munnen. :cry:
hon var helt slapp och kall, vi la henne i en låda med hennes leksaker och begravde henne på trädgården, tårarna kommer att rinna en hel del framöver :cry:

Sv: Påkörd katt

Vad tråkigt. Jag har burit en död katt en gång och hon var stel och kall, inte alls slapp.. konstigt.

*tröstkramar*

Idag blev min katt påkörd, det var en familj som hade sett den död på vägen och stannade bilen, dom kontaktade mig, och när jag gick ner till vägen låg min lilla älskningskatt där död, med blod som rann ut ur munnen. :cry:
hon var helt slapp och kall, vi la henne i en låda med hennes leksaker och begravde henne på trädgården, tårarna kommer att rinna en hel del framöver :cry:

:(

Slapp var hon eftersom att hon förmodligen blivit påkörd en kort stund innan du bar upp henne. Jag skulle inte kunna tänka mig något värre än att hitta sitt djur påkört... speciellt om den som körde på den inte sade något! :mad:
Stora tröstkramar, gråt så länge du behöver... sörjer gör man hela livet, men det blir en annan slags sorg efter ett tag.

Mina tårar rinner ochså, jag har nyss gått igenom det samma. Det känns så hemskt att hitta sin älskade misse påkörd (vid liv) men tyvärr gick det inte att rädda kisse. :cry: skickar STORA BAMSE tröstkramar

Stor tröstkram! Var med om samma sak för en månad sen...

Här kommer en kram ifrån en som var med om detta igår..
Går sorgen över?? Jag tror jag lipar ihjäl mig!! :cry:
Har du skaffat någon ny katt? Känns hopplöst att ens tänka på nu men vår Tom är ju återigen ensam nu och han va ju så nöjd med att han fått en kompis..

Stor KRAM!!

Känner med dig!!!
Min Katla som dog för två år sedan blev påkörd. Fösta natten som hon var ute...hon började vara ute längre och längre på kvällarna och jag hade sånt samvetskval när jag gick och la mig. Funderade en bra stund på att gå ut och leta efter henne. Men det var sent. Vaknade kl 6 av att grannen ringde på dörren. Där satt min älskade katt under balkongen med svansen helt av..hängde kvar i hudslamsor...Ett brutet bäcken ben. Vi drog in till vet och lät henne få ett så snabbt slut som möjligt.

Det ironiska var att vi på kvällen skulle hämta en kattunge som vi tittat ut som kompis åt henne. Ville ju inte låta henne vara ensam när vi var på jobbet.
Ville ju aldrig ha en katt igen, ville ju bara ha min Katla! Men kunde ju inte låta den stackars katten plötsligt vara utan hem.
Då fick det bli så att vi tog en till kattunge som inte fått något hem ännu. Kändes hemskt att man inte kunde känna någonting för de så liven i början. Men efter några veckor så kunde man vara glad över dem. Nu är de två år och är mattes ögonstenar.
Katla kommer alltid att vara i mitt hjärta!!! (fy fan blir ledsen så fort jag tänker på henne. Hon var så ung:cry: Hur i helvete fixar man att ens barn dör om jag får fråga?)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 255
Senast: Eva S
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 890
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar