Paddock i budgetvariant?

Sv: Paddock i budgetvariant?

Fungerar ypperligt sommartid.

Du letar upp en relativt plan gräsplätt, sen stängslar du in önskad stl
och så släpper du en-två hästar där ett par timmar voila.

Eller som min kompis gjorde. De har ett gammalt grustag ett par 100 m hemmifrån. De frågade ägaren om de fick rida där. Det fick de så de stängslade in önskad storlek. Sen var det bara att börja harva upp sanden så det blev ett bra underlag samt att plocka bort all sten. Det kostade dem bara stängslet (vilket de redan hade) samt bensinen till traktorn :p

Fast det kanske inte var riktigt det du tänkt dig ;)

Sv: Paddock i budgetvariant?

Fungerar ypperligt sommartid.

Du letar upp en relativt plan gräsplätt, sen stängslar du in önskad stl
och så släpper du en-två hästar där ett par timmar voila.

Eller som min kompis gjorde. De har ett gammalt grustag ett par 100 m hemmifrån. De frågade ägaren om de fick rida där. Det fick de så de stängslade in önskad storlek. Sen var det bara att börja harva upp sanden så det blev ett bra underlag samt att plocka bort all sten. Det kostade dem bara stängslet (vilket de redan hade) samt bensinen till traktorn :p

Fast det kanske inte var riktigt det du tänkt dig ;)

Hihi nästan :p

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska börja studera igen, först för att bli behörig till högskola och sen förhoppningsvis på högskola. Min nuvarande laptop sjunger... 2
Svar
32
· Visningar
818
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Bonusdottern har pratat massor om att bädda och göra mysigt i studsmattan nån fin sommarkväll. Jag tänkte överraska henne med filmmys i...
Svar
0
· Visningar
282
Hästmänniskan Tycker att jag ser annonser om promenad hästar. Men vad är det egentligen? En häst som man går med för hand, går att skritta runt på...
Svar
9
· Visningar
966
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan... 2
Svar
37
· Visningar
2 626
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka