Paddar som går upp över hasen.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 073
L

Linkan

Någon som vet var man kan köpa paddar, typ transportpaddar som är gjorda för att även skydda bak-hasen :confused:

Jag antar att dom bara finns i affären, inte i katalogen. Jag ska iofs till Globen, får väl hålla ögonen öppna då.

www.ingdams.com
har STORA och TJOCKA paddar..men de e inte hasformade lr vad man ska säga,men du ser ju på måtten om de kommer att nå över hasen lr inte på din häst..tror de e typ 70cm höga om jag inte minns fel
hööks e inte stora ;)

Det var just sånna hasformade som du formulerar det, som jag är ute efter. :bump:

Sånna som är "figursydda" för hasen? Vet du vad företaget heter? Pris?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 053
Utrustning Jag fattas en av dessa skydd på sadeln. Den som skyddar kåpan från spännena på gjorden. Kan inte det officiella namnet så det är svårt...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: VincentM
·
Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 117
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka