Sv: Padd

Kan ju inte begripa varför man väljer en så hysterisk färg på en pad...och det finns inga liknande som är snällare i färgen. MEN, den gör det den ska under sadeln och i träning är det ok;)...men i tävling blir det en pad som matchar hatten:cool:

Smaken är delad:D ;) Jag tycker om den skrikgröna färgen:D

Sv: Padd

Kan ju inte begripa varför man väljer en så hysterisk färg på en pad...och det finns inga liknande som är snällare i färgen. MEN, den gör det den ska under sadeln och i träning är det ok;)...men i tävling blir det en pad som matchar hatten:cool:

Va? Har du inte en matchande grön hatt? Skandal ;)

Liknande trådar

Western Det behöver jag. Men det finns givetvis några krav som gör det svårt för mig att beställa en på måfå (att känna på en först är bara...
2
Svar
21
· Visningar
4 246
Senast: SAVVY
·
Kropp & Själ Jag skulle önska en objektiv analys av min livssituation och tips, kanske har någon känt likadant? Jag gnäller aldrig, ogillar när...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Hagstadius
·
Hästmänniskan Efter tre år av bråk & krångel vänder jag mig till er kära & kloka bukefalister! Jag har nu stått i ca: tre år i ett stall med en...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 571
Senast: Jossantt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025