Pad till bomlös sadel!

EmmaW

Trådstartare
Nu vet jag att det finns många trådar om detta men jag hittar inte svaret jag söker där.....

Jag får hem min nya bomlösa i dag och då måste jag självklart ha en pad till:) Men då jag är ganska ny på detta så undrar jag över lite över dom budgetalternativ som finns...tex vilket fungerar bäst, en correctionpad eller den bomlösa padden ? Dom från hooks?Någon som har testa och kan ge mer info? Jag har planer på en dyrare variant i framtiden men just nu är jag på jakt efter en mer budgetvariant.
Alla tips är välkomna!:D

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 107
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 699
Senast: Fraegd
·
Utrustning Har en rätt lång tid nu sökt en passande sadel till vår valack utan att hitta den som verkligen passar. Har nu fått erbjudande att köpa...
Svar
2
· Visningar
847
Utrustning Har ett c-ponny till avel, men som rids mellan fölningar. Eftersom musklerna över ryggen och bukens omfång av naturliga skäl varierar...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama