På vilket dygn fölade ditt sto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare maria_b
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 104

maria_b

Trådstartare
Förra året så minns jag att vi hade en populär tråd där alla skrev på vilket dygn fölet kom för att vi sedan räknade ut genomsnittet. Kan vi inte starta en ny sådan för i år, där alla som fått föl i år skriver hur många dygn stoet gick:bump: Det var å himla intressant att läsa förra året, o grubbla över när ens eget sto skulle föla! Tyvärr har ju inte mitt sto fölat än så jag kan inte vara först med att inviga tråden:p

Sv: På vilket dygn fölade ditt sto?

Sto nr 1 fölade på 331 dygn

Hur vill du ha det? Var det i list form förra året?

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 352
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt... 2
Svar
23
· Visningar
7 110
Senast: Lobelia
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 851
Senast: IngelaH
·
Avel jag velar alldeles för mycket nu :crazy:, ena halvan av mig vill ha föl efter mitt eget sto och andra halvan säger åt mig att köpa en... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 949
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka