På tal om tävlingsdressar!!!

ghost

Trådstartare
STC driver med mig!!! :o

För ett år när jag sist använde tävlingsdressen så stod det fel på dressen i programmet så jag kollade på STC:S sida men där stod det av någon ourgrundlig anledning rätt. :confused:

I går var det dags att använda dressen igen och ytterligare en gång stod det fel i programmet och när jag kollade i dag så står det även fel på Travsport...

Så här kan det kanske bli svårt att se stjärnorna??? :angel:

Gul, rött axelparti m röda stj; gul :rofl: :rofl: :rofl:

Eller vad tror ni???

Kanske ska avvakta några dagar innan jag mailar igen för jag har redan skickat två mail till kundtjänst i dag... ;)

/// ghost

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 399
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 073
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641
Anläggning Jag har sedan tidigare skapat olika ”inlägg” om mitt stall, nu undrar jag en gång för alla vad ni tycker om mitt nuvarande stall. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 892
Senast: Diabetikern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka