På med högtalarna och se reaktioner!

G

GaurdianAngel

Här kan Era hundar lyssna på Vargyl Gå längst ner på sidan.

Vilka reaktioner får Ni? Mina hundar sätter genast igång, men så ylar vi också tillsammans minst 1 gång i veckan. :D

Sv: På med högtalarna och se reaktioner!

Selma fattade nog inte vad det var för hon satt bara och tittade på mig. Hon började inte ens när jag ylade. :p
Annars brukar hon bli helt galen när hon hör hundar eller vargar.. Fast ylar gör hon aldrig.

eh ingen alls... De tittade knappt upp

Han tittade sig om kring, tittade på husse med en frågande blick om vad matte höll på med egentligen... Och la sen ner huvudet igen...

Hon far omkring och letar efter vargarna... Inte ett ljud dock, trots att hon kan yla ibland när matte lämnar henne...

Min vorsteh gjorde precis likadant tittade runt sig ett tag men la sen ner huvudet.

Mina stirrade på mig och datorn... Efter ett tag skällde valpen på "vargarna"...

Boris fortsatte bara snarka i jämna drag... :D

*lånar knapp*

Äsch, vilka trista hundar ni har! :cool:

Ylar Ni aldrig med Era hundar? Har alltid gjort det med mina och de är riktiga skönsångare. Det går nästan att yla en melodi och hundarna ylar likadant tillbaka.

Brukstävlingar...fnys! Vi ska ställa upp i yl-SM. :banana: :D

jag ska prova den senare idag. men jag tror att loke är lite för mycket "människa" för att det ska funka. han ylar ju till de flesta sorters musik, men när alla hundarna runt sommarstugan ylar säger han *boff* och fortsätter leta vattensorkar. minina har faktiskt ylat lite tyst en gång när loke var igång som mest, men sedan har det varit tyst... försöker någon människa yla spinger de fram och frågar vart människan har ont...

Om jag morrar så får jag lite skall till svar. Möjligtvis att den ena skulle skälla om jag ylade på ordentligt eftersom att hon är tränad skall. Den andra är ju stum. Det ska till nått extremt för att hon ska låta. Hon varken gnäller eller piper ens när det ringer på dörren.

Brorsans hund reagerade inte alls, och hans flickväns hund tittade frågande på mig och undra vad jag höll på med, sen slicka hon underarmen på mig (men det är helt nomalt för henne).

Bara valpen var hemma när jag prövade. Hon studsade upp, lyssnade, började skälla och sen ville hon gömma sig i mitt knä. Lät henne inte lyssna klart, för hon tyckte det var så otäckt :p .

Ingen reaktion!!
Affe fortsatte bara att sova....för honom duger bara ambulansen och glassbilen att yla till... ;)

Jag försöker, och hon försöker! Hon kan härma många andra ljud, men att yla går bara inte :D Fattar inte varför. :p

Min terrier är väldigt pratsam av sig, men hon tittade på datan, fnös och sen gick hon ut ur rummet (helt sant) :angel:

W är inte så pratsam så, säger aldrig särskilt mycket, så hon tittade upp, kollade på terriern och fortsatte sen sova.

Ska prova att hetsa terriern lite...

//E

Ingen effekt, hon tittade lite slött ut genom fönstret, sen fnös hon igen och tyckte att vi ska gå ut i stallet nu, så jag får väl gå ut...

//E

Min la huvudet på sne ett par ggr, vad är det där för ljud???

Sen kom det ett par små "boff"

När hundar skäller på TVn så skäller han om det är en gammal film, för då hade de riktiga hundskall från riktiga hundar.
I nyare filmer reagerar han inte då de är redigerade el helt gjorda skall på data.

ingen av mina reagerade.
Ena tiken ylar på kommando, han hunden ylar när glass bilen spelar :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 735
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur