På hoppbanan

P

piupau^^

Ida(2 sep.) hoppade ja fö första gången 50cm o. hopa me min häst fö första gången :D Nööjd ^^ Iaf så ha ja tänkt här nån gång starta i en 40-50cms tävling, löjligt lågt?? Ja är lite osäker men de va ju Malin Baryard förut också x) Iaf så när man startat i en tävling näär ska man hälsa ?? xD

Sv: På hoppbanan

det är väl precis efter dommarn har sagt varsågod å rid..;)

Eller innan, jag brukar göra det när jag kommit in och är inom domarens blickfång.

Eller innan, jag brukar göra det när jag kommit in och är inom domarens blickfång.

Samma här. Det är väldigt trevligt att man hälsar i hoppning också, många som slarvar med det. När våran ridklubb var och tävlade i Bollnäs fick vi beröm för at vi alltid var så trevliga och hälsade på domaren så det är att rekomendera,

Lycka till på tävlingen piupau^^

Thaanks alla :D Baa väntar ti nästa tävling xD Så kan ja anmäla määjh nuu :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 337
Senast: Alexandra_W
·
C
Western Hemkommen från min första uppsuttna E-tävling på Phigalle. (Har ridit en E-tävling förut förra året med en annan häst.) Phigalle...
2
Svar
27
· Visningar
1 842
Senast: CindyLou
·
Träning Hmm, behöver lite råd nu.. Har precis köpt en ny häst (6årig andalusievalack), köpt av en vän då han misstrivdes så i det stallet han...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: caballera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka