Min första tävling

Sv: Min första tävling

:bow:tackar alla på samma gång annars blir det lite tjatigt;)

Ja det blev turkost av en slump. Hittade blusen på tradera för ett år sedan och den var så billig så det var bara att slå till. Hittade även nästan samtidigt showchapsen beg om äntligen efter ett år kommit i dom någon dag före denna tävling måste betytt tur. Hittade sedan filten på ett reaställ på chappen förra året och vipps så hade jag en uppsättning showklädsel,jättekul verkligen.

vågar sätta in en bit från pleasure w&t som jag vann. Komentera både pos och neg.
Synes så fick jag visa med yttertygeln vid långsidan då han blivit skrämd klassen innan av högtalaren som startade precis när vi var mittför.

Senast ändrad av en moderator:

Åhh lyckan smittar verkligen av sig!! :D Gud va duktiga ni är!!! :laugh: Nä, det får bli träning i ösregnet idag! ;) Jag gissar att motivationen har kommit tillbaka?? :)

Synd att jag missade att det var tävlingar, det är ju bara 1 mil från mig. Jag måste ut och kolla lite innan jag ska våga tävla själv:)

ja motivationen är tillbaka. Gick tom en sväng med Phigalle i skogen en 40 minuter idag i regnet. Synd att du inte visste om annars hade vi ju kunnats träffats det hade varit roligt.

Phigalle reds in efter insittning i feb 08 och sedan red jag en lektion för tre veckor sedan. Det lilla jag ridit på honom så måste jag ha gjort något rätt iaf.

Inga komentarer hur jag ska förbättra min sits,hållning,ridning?
Hur ska jag få bak mina skänklar för visst är dom för långt fram?

Jag kunde inte se filmen för vårat internet är såååå låångsamt :) Men åker benen fram så prova att korta stigläderna ett hål ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Lider av en STOR gnutta beslutsångest angående hur jag ska göra kring min häst, hade varit underbart att få bolla lite med alla kloka...
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: ancan
·
Äldre Nu behöver jag lite input innan känslorna tar över förnuftet. I slutet på oktober ville en nära vän skiljas från sin sambo. Problemet...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 381
Senast: ginnies
·
M
Ridning Mitt fullblod hoppar superbra och fungerar utmärkt att träningshoppa och idag var vi iväg på både hans och mins första hopptävling. Det...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Magnum
·
Dressyr Ska man skratta eller gråta? :confused: Jag tävlade två dressyrklasser i våras. Min häst jag haft något år hade börjat uppföra sig...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 239
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar