p-sprute problem

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

johannea

Efter att ha fött mitt andra barn bestämde jag mej för att börja med p-spruta, men hitils (2 1/2 år senare) funkar den inge vidare, kan störtblöda i flera veckor och sedan ha uppehåll i 2 månader, när jag tog en ny spruta i tisdags pratade jag med sköterskan (igen) om detta och hon sa att det kan va något efter förlossningen som inte rättat till sej än, blev super nojjig... :crazy: Är det nån med liknande problem, va gjorde ni?
 
Sv: p-sprute problem

Är ingen expert men har för mig att det är fler som inte klarar av p-sprutor eftersom de blöder hela tiden och blöder oregelbundet. Medan andra är helnöjda. Det kanske inte passar dig helt enkelt, du kanske inte fungerar på det hormonet som används.
 
Sv: p-sprute problem

Verkar ju underligt om det ska hålla i sig så långt efter förlossningen tycker jag. Är kanske helt enkelt fel metod för dig... Jag provade mig fram i femton år innan jag hittade rätt och i mitt fall var det p-sprutan som fungerade (ingen mens på 6 år), men ibland är det inte lätt att hitta något som fungerar. Lycka till iaf:smirk:
 
Sv: p-sprute problem

Tack för svaren! Har funderat på att börja med P-piller istället... Gillar inte riktigt de andra alternativen som finns...
Får väll se hur det går!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 854
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Tjholahopp
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 291
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 365
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp