• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mannis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 664
M

mannis

hej
Är det någon som vet hur ung en honkatt kan vara innan man börjar ge henne p-piller?
Jag har en hona på ca 6 månader som jag tänkte ta en kull ungar på, har även den blivade pappan, han är ej heller så gammal. Tänkte då ge honan piller så hon inte blir dräktig för tidigt.
M vH mannis.

Sv: P-piller

Du kan nog börja nu. Säg till veterinären att du har både hona och hane hemma, så skriver de nog ut p-piller.

Sv: P-piller

Tack för ditt svar. Ska ta ett snack med vet också. Tycker honan ska vara över året innan hon får sin första kull.

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 206
Senast: Badger
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
896
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
2 130
Senast: Catsu
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 513
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka