P-piller återhämtning?

MidnightSoul

Trådstartare
Slutade med mina p-piller för dryga halvåret sedan. Kommer ihåg att innan jag började så hade jag ganska riktig mens. Minskat hela tiden sedan jag började med dessa piller. Men nu när jag har slutat så har jag en knappt existerande mens. Kommer mensen komma tillbaka som den var innan eller kommer det fortsätta så här?
 
För mig tog det ca 8-9 månader. Under denna period hade jag en blödning som var lite rikligare än på P-piller och sen inget alls tills det satte igång och var som innan jag började.
 
För mig tog det ca 8-9 månader. Under denna period hade jag en blödning som var lite rikligare än på P-piller och sen inget alls tills det satte igång och var som innan jag började.

Okej, det kanske kommer igång igen senare med andra ord. Jag som precis gav bort mina bindor :devil:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
666
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 782
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp