Sv: P-g

verktyg??
de enda som behövs är nåt att skära/slipa till metallsulan och en stjärnmejsel till skruvarna. så claes ohlsson då?? ;)

nämen vad menar du för verktyg??? har dom ändrats sista året?? för när jag hde dem för ett år sen så var det inga speciella verktyg till dem iafl.. :confused:

Där du köper beslagen:idea: Shopen på Bergsåker hade "bra pris" på dom sist jag var där!

nämen vad menar du för verktyg??? har dom ändrats sista året?? för när jag hde dem för ett år sen så var det inga speciella verktyg till dem iafl.. :confused:

En typ av stans som man både fixar formn och stansar ut sömhålen. Oumbärligt om man skor mkt med PG.
(har btv funnits i många år)

En typ av stans som man både fixar formn och stansar ut sömhålen. Oumbärligt om man skor mkt med PG.
(har btv funnits i många år)

jahaa... jag trodde hon mena verktyg för att slå på skon. tex mejsel för att skruva fast gummisulan osv.. då e ja med!!:idea:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Har ni något tips och vad använder ni för sportbh som är stabil? Jag har G i bhar från Change och har deras sportbh med men vet inte om...
2
Svar
28
· Visningar
1 103
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar