övervaknings kamera

B

Beta

Jag ska köpa en trådlös övervakningskamera som jag vill kunna ha både i stallet och när det behövs kunna flytta den till min trailer, så jag kan se vad mina busar håller på med när vi är ute och åker.. Någon som har tips på var jag kan hitta en sån och vad de kosta?
Jag har sett sånna med stora monitorer "typ liten TV" men det måste finnas någon smidig liten grej, eller:confused:

Sv: övervaknings kamera

Köpte min i Göteborg. På nån Luda Elektronik om jag inte minns fel. Var kanske inte så mkt till hjälp! :D
Men sök på det och se vad du hittar!

Sv: övervaknings kamera

Luda elektronik har! Kolla på nätet. Kostade ca 2.500:- inkl trailer-kit.
Den är hur bra som helst!
Äntligen kan man konstatera att hästarna står som ljus i trailern, (Jag som alltid trott att de är oroliga och otrygga :eek: Nu vet jag att de står och småtittar och ser rätt glada ut.)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 327
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
765
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar