Övervakningkamra i transport?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 079
F

Fladde

Var kan man köpa sådana och vad cirka kostar dom?

Är det möjligt att sätta en i en VV ?

Sv: Övervakningkamra i transport?

Jag vet var du köper en sån i Stockholm, kostar ca en tusenlapp.
Men det borde ju finnas närmare dig.

om du ska köpa ny transport så vet jag att tex Star Trailer kan sätta in det när du köper den o de säljer även..borde ju passa de flesta släp..

Eller typ biltema? webcam kasnke? o ha bärbardator inne i bilen bara sladden räcker från transporten in i bilen..

mimus skrev:
Jag vet var du köper en sån i Stockholm, kostar ca en tusenlapp.
Men det borde ju finnas närmare dig.

Vet du märket på den??

Är den trådlös?

Senast ändrad av en moderator:

_Peplis_ skrev:
om du ska köpa ny transport så vet jag att tex Star Trailer kan sätta in det när du köper den o de säljer även..borde ju passa de flesta släp..

Eller typ biltema? webcam kasnke? o ha bärbardator inne i bilen bara sladden räcker från transporten in i bilen..

Jag har nog bestämt mig för att behålla det jag har.
Även om det svider är det ju bättre att min häst blir säker och lättlastad innan jag köper nytt

Finns väl små övervakningskameror lite vars. Finns på Claes Ohlssons t.ex. Man kan få en liten tv till som man har i bilen. Är den inte trådlös går det väl att ha sladden från släpet till bilen.

Om ni har en gps i bilen så kan man köpa en billig webcam och sätta in i transporten. Ger visserligen inga rörliga bilder.

Vi har gps i vår nya bil men det är inte den som är "hästbil";)

Men finns där ttådlösa??

det finns trådlösa tillsamans med ewn liten monitor får det hosta upp en tusing på tex Hobbex

Hur sätter man fast dom i släpet?

Var??

På endel(eller dom flesta tror jag nog) följer det med väggfästen för att fästa i vägg. Så man får borra fast den i väggen/taket på transporten.

bara ett litet tips, kolla så att den är fuktsäker, annars går den sönder fort!

Vet någon köpställe eller så får ni gärna PMaa

En bekant hittade en på en nätbutik för 500:- med svart/vit skärm och trådlös! Minns ej vad butiken hette.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 151
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna