Översta raden i fb-appen?

bettysmatte

Trådstartare
Vad innebär cirklarna överst när man öppnar fb-appen? Alla cirklar (med vänner i) har varit svaga/skuggade tills igår. Men nu är helt plötsligt en av dem "upplyst" med en stark blå cirkel runt. Varför då...och vad betyder det :confused:?
 
Vad innebär cirklarna överst när man öppnar fb-appen? Alla cirklar (med vänner i) har varit svaga/skuggade tills igår. Men nu är helt plötsligt en av dem "upplyst" med en stark blå cirkel runt. Varför då...och vad betyder det :confused:?

Den som är upplyst har delat något av sin dag eller hur man ska säga, använt den funktionen iaf. Klickar du på den bör en bild komma upp.
 
Och idag är alla bubblorna - förutom min egen - puts väck.... Facebook.... Oändliga uppdateringar och förändringar..... :confused::D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 734
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp