Överreagerade jag?

pannkaka

Trådstartare
Vet inte om detta är rätt plats men moderatorn få flytta om det är fel =).
Jag träffade en tjej på mammasida och vi började umgås lite, gå på promenad osv. Iaf så sa jag i november att det snart börjar det väl bli dags att kolla sittvagn till Lucas. I början av december började hon skicka sms/Messenger bilder på sin vagn som var typ samma som jag redan har. Försökte snällt säja att jag inte var intresserad men hon fortsatte skicka tillslut fick jag uttryckligen säga till att Nej jag vill inte ha din vagn är inte intresserad men hon fortsatte iaf flera ggr/dygn. Kunde få meddelande kl 2 på natten om vagnen och svarade jag inte direkt hade 4-5 meddelande från henne. Kan säga att jag inte längre har nån kontakt med henne :meh:.

Igår svarade jag på en vagn som var intressant för mig då hörde denna tjejen av sig igen och var skitsur för jag hade enligt henne lovat köpa hennes vagn och jag hade ju tyckt hennes vagn var fin. Hon hade räknat med de pengarna. Fick flera meddelande på Messenger att jag var tvungen att köpa vagnen hon behövde minsann pengarna och hon hållt vagnen till mig. Blev så trött att jag blockade henne tillslut,överreagerade jag?

Känns som det blivit något missförstånd på vägen, det finns alltid två sidor av myntet. Vad du sagt, vad hon uppfattade osv.

Jag hade nog bara gått vidare och struntat i det.

Jag träffade en tjej på mammasida och vi började umgås lite, gå på promenad osv. Iaf så sa jag i november att det snart börjar det väl bli dags att kolla sittvagn till Lucas. I början av december började hon skicka sms/Messenger bilder på sin vagn som var typ samma som jag redan har. Försökte snällt säja att jag inte var intresserad men hon fortsatte skicka tillslut fick jag uttryckligen säga till att Nej jag vill inte ha din vagn är inte intresserad men hon fortsatte iaf flera ggr/dygn. Kunde få meddelande kl 2 på natten om vagnen och svarade jag inte direkt hade 4-5 meddelande från henne. Kan säga att jag inte längre har nån kontakt med henne :meh:.

Igår svarade jag på en vagn som var intressant för mig då hörde denna tjejen av sig igen och var skitsur för jag hade enligt henne lovat köpa hennes vagn och jag hade ju tyckt hennes vagn var fin. Hon hade räknat med de pengarna. Fick flera meddelande på Messenger att jag var tvungen att köpa vagnen hon behövde minsann pengarna och hon hållt vagnen till mig. Blev så trött att jag blockade henne tillslut,överreagerade jag?

Jag tycker det låter helt bisarrt. Ni måste ju helt ha talat förbi varandra?!

Låter som en människa i desperat behov av pengar som först försöker tjata sig till att du ska köpa den och sedan försöker ge dig skuldkänslor så att du köper den i alla fall.

För att svara på frågan tycker jag snarare du underreagerar, skulle gett henne en ordentlig avhyvling för länge sedan, Men att blocka henne och skita i henne är en helt rimlig lösning.

Jag hade blockat redan vid första tjafset

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: kma
·
Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 354
Senast: Otherside
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 075
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar