overall ???

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare chrissan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 719
C

chrissan

Jag letar med ljus och lyckta efter en tunn regn overall till min retriver, utan luvor och detaljer, bara enkel med täckt mage och ben. Bor i en leråker och både jag och hunden är trötta på att duscha fyra gånger om dagen. Hon har dessutom anlagför eksem så jag är i stort behov av en overall så jag slipper duscha henne varje promenad. Snälla någon, tips tack, var hittar jag en sådan?

Sv: overall ???

sök på hurtta på google! har en sån overall till min spaniel, skitfula men ack så praktiska! inget onödigt ryschpysch..

Sv: overall ???

Typ den här modellen, är väldigt enkelt och är bara en tunn regnoverall. Den hade jag till min förra Grand Danois, eftersom hon och hennes kompis alltid lekte mitt på åkrarna och på leriga grusvägar. Hon fick inte plats i duschkabinen heller, så duscha var inte ens någon möjlighet :D

fs_8219.jpg

Billig och bra, och finns i storlekarna från 30 cm till 70 cm. Kostar från 270 kr till 499 kr. (Den dyraste är då strl 70 cm, innan dess ligger dom på ca 279 kr)
Jag har för mig att det är Gibbon som är grossisten, så alla djuraffärer som använder sig av dom kan ta hem den om du inte vill beställa från internet.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
925
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 247
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 938
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka