Overall-påse

Lupino

Trådstartare
Jag letar efter en overallpåse till dottern i vinter för det verkar så oerhört praktiskt. Såg att Lindex har en till stl 68, misstänker att det kan behövas större - dottern drar 62/68 nu (är 1,5 månad).

Känner någon till andra ställen där det finns? Får gärna vara av fleece.

Sv: Overall-påse

om du menar den vita på lindex så kan jag iallafall meddela att jag tycker den ser liten ut även i 68, inte så spark-vänlig :D

Gå ut på nätet och sök på sybloggar. Det finns massor som gärna tar emot en beställning. :)

om du menar den vita på lindex så kan jag iallafall meddela att jag tycker den ser liten ut även i 68, inte så spark-vänlig :D

Ja, jag menar den vita - hmm, sparkvänligheten har jag inte tänkt på. Mitt första barn är född en helt annan säsong (februari) och då lånade vi en sån första tiden, och andra vintern gick hon, så då hade vi vanlig overall. Kanske blir helfel för en halvår gammal att ligga i overallpåse (för är den för stor antar jag att den inte är så varm? Får ta ytterligare en funderare, är så praktiskt när man ska klä på...

Jag är en erfaren surfare, men bloggar har jag haft noll intresse för (trodde det enbart användes för att skriva "dagbok"). Jag gjorde en snabb sökning efter ditt tips och det framgick att åtminstone en av dem nog sydde lite på beställning (stod att någon beställt ett av hennes alster).

Blir ändå osäker för det är ju inga försäljningssajter, tar man för givet att de flesta syr på beställning? Kontaktar man dem genom deras mail och hör sig för eller hur gör man (och detta blir ju lite speciellt för jag har inget mönster)?

/Novis på området

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 676
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 073
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag sitter i en obekväm sits och jag behöver bara få ventilera mig lite men framförallt fråga, hur hade ni gjort? Det är så att jag har...
Svar
9
· Visningar
2 315
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka