Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrade ”var är väskan/påsen som fraktade hit det. Varför är bara grejerna här? Om det gått hål på påsen, varför ligger allt på ett ställe?”Så många frågor... som jag nog helst inte vill ha svar på
Om det legat löst i en bil kan någon ha svept ut det ifall man stökat runt med andra prylar på något sätt? Iofs bör man ha varit rätt stressad och haft det rörigt där för att missa att så mycket saker faller ut, men iaf möjligt tänker jag.Jag undrade ”var är väskan/påsen som fraktade hit det. Varför är bara grejerna här? Om det gått hål på påsen, varför ligger allt på ett ställe?”
Hittade du alltså använda mensskydd i hissen?Städade trapphus en sommar för länge sedan.
- Vem byter mensskydd i en hiss??? Inte bara i en hiss vid ett tillfälle utan väldigt återkommande (lägenhetshus så antingen var denna ju på väg till eller i från en lägenhet med toalettfaciliteter?)
Jag var tacksam över att hundarna var kopplade för Frasse är VÄLDIGT glad i bollar och den bollen ville jag inte ha med hem!Så många frågor... som jag nog helst inte vill ha svar på
Ja...Hittade du alltså använda mensskydd i hissen?