Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För några år sen såg jag på nätet en liknande skylt, med punktskrift i bläck och i en ram bakom glas.Jag bor i stans slumhus så här ligger ständigt möbler, sopor och annan bråte överallt så jag blir sällan förvånad men denna jag hittade i garaget har jag fortfarande roligt åt för jag kan inte för mitt liv komma fram till vilken tankevurpa som krävts för att tro att blindskrift i bläck skulle funka
Visa bifogad fil 113117
Jag har ett ekollon i min jackfickaEn gagball på trottoaren på väg till jobbet. Annars innebär livet med småbarn att det ligger stenar och ekollon lite överallt i huset.
Oh no dina bilder har försvunnit? Är det för att de var för gamla?Oj, jag har sett en hel del tokigheter, både roliga och mindre roliga. Har mest bilder på lite roliga lappar.
En plåt eller ett dockhuvud är nog mer konstigt.
Tror att jag länkade dem från Facebook, då kan det bli sådär ibland :/Oh no dina bilder har försvunnit? Är det för att de var för gamla?
Var han i rätt trappuppgång åtminstone?Räknas en full granne i 20-årsåldern? Hen hade somnat på fel trappavsats och var väldigt tacksam över att han blev väckt.
Jag läste ditt inlägg tidigare idag. När jag kom hem från stallet och öppnade dörren till källaringången såg jag detta, och skrattade till högtEn liten sak som jag knappt noterar längre för det är så vanligt - plackers. I flera år har jag sett plackers på marken på alla möjliga och omöjliga ställen. Det märkligaste var när jag klev av en buss i Florens och vid min fot låg - en lila plackers. Jag och min kusin fotar och skickar till varandra när det är någon som ligger på ett extra roligt ställe.
Jag kan förstå om man har med sig i handväskan eller fickan om man har behov av att rengöra sig i munnen efter måltider av olika skäl men att så många lyckas tappa dem precis överallt är ett mysterium för mig.
Annars står det kundvagnar överallt här omkring. Ännu en sak jag knappt noterar längre men besökare gör ju det.
Jag har tänkt att det är för att plackersen är vass och Sticker hål på påsen och därför ramlar ur. Men det är bara en gissning….En liten sak som jag knappt noterar längre för det är så vanligt - plackers. I flera år har jag sett plackers på marken på alla möjliga och omöjliga ställen. Det märkligaste var när jag klev av en buss i Florens och vid min fot låg - en lila plackers. Jag och min kusin fotar och skickar till varandra när det är någon som ligger på ett extra roligt ställe.
Jag kan förstå om man har med sig i handväskan eller fickan om man har behov av att rengöra sig i munnen efter måltider av olika skäl men att så många lyckas tappa dem precis överallt är ett mysterium för mig.
Annars står det kundvagnar överallt här omkring. Ännu en sak jag knappt noterar längre men besökare gör ju det.
Tror snarare att folk inte vill ha de använda i väskan/fickan och slänger dem på marken i stället.Jag har tänkt att det är för att plackersen är vass och Sticker hål på påsen och därför ramlar ur. Men det är bara en gissning….
Jag har oxå sett dem!
Ja för det finns ju inga papperskorgar att kasta skiten i. SuckTror snarare att folk inte vill ha de använda i väskan/fickan och slänger dem på marken i stället.