Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket flummigt hus du verkar bo iOj, jag har sett en hel del tokigheter, både roliga och mindre roliga. Har mest bilder på lite roliga lappar.
En plåt eller ett dockhuvud är nog mer konstigt.
När jag kom hem nyss låg det 4 riskakor på ett trappsteg.
Lixom va?
Har ni hittat nåt konstigt/oväntat i trapphus/entré/utanför dörren/på gården/i naturen etc.?
Jag tänker då på saker som inte hör hemma där.
Riskakorna:
Visa bifogad fil 113042
Jag har jobbat ca 5 år som brevbärare i en förort där det är mestadels lägenhetshus, så pga det har jag hunnit se en del (Just "konstiga saker vi sett eller varit med om på rundan" är ett populärt samtalsämne bland kollegorna)Vilket flummigt hus du verkar bo i
Ja, då lär du ha sett både det ena och det andra konstigaJag har jobbat ca 5 år som brevbärare i en förort där det är mestadels lägenhetshus, så pga det har jag hunnit se en del (Just "konstiga saker vi sett eller varit med om på rundan" är ett populärt samtalsämne bland kollegorna)
Nu har jag inget fint bildbevis men i min mammas trapphus har det legat en stor grapefrukt under veckan. Ingen verkar vilja kännas vid denNär jag kom hem nyss låg det 4 riskakor på ett trappsteg.
Lixom va?
Har ni hittat nåt konstigt/oväntat i trapphus/entré/utanför dörren/på gården/i naturen etc.?
Jag tänker då på saker som inte hör hemma där.
Riskakorna:
Visa bifogad fil 113042