Vad är glesbygdskavaj? HellyHansen-tröja?-så pass bonnig att han hade glesbygdskavaj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är glesbygdskavaj? HellyHansen-tröja?-så pass bonnig att han hade glesbygdskavaj
Vad är glesbygdskavaj? HellyHansen-tröja?
Folk har svårt att tro mig när jag säger min ålder. Fyllde 30 i år, ser ut som max 20 (lyckades åka på ungdomsrabatt på bussen för 2-3 år sedan, gränsen är 16)Till saken hör att jag är 10 år äldre än mina studiekompisar vilket förvirrar saken ännu mera. Roligt nu när vi är på praktik och folk undrar om jag har jobbat nått innan... Jo jobbat som kock i 3 år, sedan 8 månader som tomatplockare, 6 månader som hästskötare och nu 6 år som hemhjälpare. Kugghjulen snurrar när de försöker få ihop det med mina "20 år"
Vad är glesbygdskavaj? HellyHansen-tröja?
Man ler sitt allra största och vackraste leende, och svarar "TACK!"... Jag lovar att han får något att fundera över då.En av killarna lutar sig snabbt fram mot oss när vi går förbi, säger till min tjejkompis; "Du är riktigt snygg", och tittar därefter direkt på mig och säger; "Och du är riktigt jävla ful". Vad svarar man på det?
varpå man svarar: "två?, nej så opålitliga som de är behöver man minst fyra."Mannen tittade på mig och sa då "jaha har du två män också"
Var ute med en tjejkompis, klockan är ca 01 på natten, pratar med varandra samtidigt som vi möter ett gäng killar på gatan. En av killarna lutar sig snabbt fram mot oss när vi går förbi, säger till min tjejkompis; "Du är riktigt snygg", och tittar därefter direkt på mig och säger; "Och du är riktigt jävla ful". Vad svarar man på det?
Nej, det tycker inte jag. Antingen går man bara därifrån eller så frågar man honom vad fan det är för fel på honom, varför han känner att han har rätt att gå upp till folk och vara så jävla oförskämd och så ber man honom att dra åt helvete och sen går man därifrån.Man ler sitt allra största och vackraste leende, och svarar "TACK!"... Jag lovar att han får något att fundera över då.
Nej, det tycker inte jag. Antingen går man bara därifrån eller så frågar man honom vad fan det är för fel på honom, varför han känner att han har rätt att gå upp till folk och vara så jävla oförskämd och så ber man honom att dra åt helvete och sen går man därifrån.
Man behöver inte le mot nåt jävla as som tror att han kan tala till kvinnor hur som helst, man behöver inte ge honom nåt att tänka på.
Jag håller med, antagligen/förhoppningsvis hade han skäms ihjäl om du förklarat vad som var problemet. Jävla sätt!@Karma - du borde ha sagt som det är tycker jag, så kanske han lärt sig nåt. Fast det är lätt att vara efterklok.