fettso
Trådstartare
Jahapp i förra veckan började tösen( snart 4år) på gymnastik för små barn.
Eftersom hon kan vara lite blyg att lämna med andra så anmälde jag mig frivillig att hjälpa till.
Dom skulle hoppa på ngn slags studsmojäng upp på en plint, och på ett annat ställe upp på en matta.
Gå balansgång(med hjälp),stå på händer, göra kullerbyttor, klättra osv.
Hon kan inte hoppa jämfota,göra kullerbyttor, hoppa på ett ben och följer deras instruktioner lite dåligt.
Jag måste säga till henne att lyssna.
Vi har gått på familjegymnastik innan så vi har försökt öva upp hennes mod framför allt.
Tycker hon har gjort framsteg dom två gångerna vi varit på gymnastiken nu.
Problemet är att hon tycker det är jobbigt när hon inte kan, då vill hon inte.
Jag måste vara på och pusha och peppa hela tiden+berömma jättemkt.
Ska man öva hemma??
Ska ett barn snart 4 år kunna hoppa jämfota,på ett ben och göra kullerbyttor?Kunna ta instruktioner från andra vuxna?
Hon är ju en fena på att rida, travar och har provat galoppera när jag longerar.
Eftersom hon kan vara lite blyg att lämna med andra så anmälde jag mig frivillig att hjälpa till.
Dom skulle hoppa på ngn slags studsmojäng upp på en plint, och på ett annat ställe upp på en matta.
Gå balansgång(med hjälp),stå på händer, göra kullerbyttor, klättra osv.
Hon kan inte hoppa jämfota,göra kullerbyttor, hoppa på ett ben och följer deras instruktioner lite dåligt.
Jag måste säga till henne att lyssna.
Vi har gått på familjegymnastik innan så vi har försökt öva upp hennes mod framför allt.
Tycker hon har gjort framsteg dom två gångerna vi varit på gymnastiken nu.
Problemet är att hon tycker det är jobbigt när hon inte kan, då vill hon inte.
Jag måste vara på och pusha och peppa hela tiden+berömma jättemkt.
Ska man öva hemma??
Ska ett barn snart 4 år kunna hoppa jämfota,på ett ben och göra kullerbyttor?Kunna ta instruktioner från andra vuxna?
Hon är ju en fena på att rida, travar och har provat galoppera när jag longerar.