Otrevliga youtuberekommendationer?

Jag får också sånt, fast bara som förslag i högerspalten. Jag kanske tittar på "crazy stallion" och får då förslag på parningsvideor. Inte riktigt samma sak kan jag tycka. Jag kommar ofta på djurklipp (icke parningsrelaterade) så det är därför dom kommer. Ibland har det dykt upp porr också, tror jag kollade på "funniest clips" eller nåt. Då kommer tydligen porrklipp upp i högerspalten. Märkliga associationer.
 
Det är precis därför jag aldrig någonsin använder Google- och Youtubekontona annat än när det absolut krävs för att komma åt eller köpa något. (Skaffade Googlekonto först i våras för att kunna installera en app på min jobbtelefon, den första smartphonen jag någonsin ägt. :p) Det går precis lika bra att få bra sökresultat och titta på Youtube utan att de behöver veta exakt var jag befinner mig och exakt vad jag gör.

Det har de så bra koll på utan att jag ens behövt logga in, jag tänker inte ge dem mer än så. :rage:

Fast jag har som sagt verkligen tänkt på att logga ut, men vill jag kunna kolla mailen när jag är norröver (där jag kan vara ett par månader åt gången) så måste jag använda någon annans dator eftersom stugan inte har någon (där finns ingen telefon, heller ingen mobiltäckning - himmelriket :D).

Jag är heller inte inloggad på googlekontot slentrianmässigt på min egen dator, bara när jag kollar mailen. Antar man borde rensa cookies varje gång för att hindra att de håller koll på en ändå?

Att installera appar är ju en mardröm! Vet inte hur ofta jag backat från en installation när jag ser alla rättigheter de kräver! :cautious:

Märkliga associationer.

Verkligen! O_o



För övrigt får jag fortfarande upp sådana rekommendationer nu, men jag fortsätter klicka bort dem och hoppas puckona ska fatta vinken nån gång! :rage:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp