OtÅlig Matte

F

Fiffilump

Tänkte starta en ny tråd för alla oss som väntar kattungar de närmsta dagarna ;) är ni lika otåliga som jag?
"Bevakar" min katt varje dag för att se om det hännt något, men det liksom sparkar inte lite i hennes mage , utan det typ vänder och hoppar. Kan det vara långt kvar?
Läste att när man börja känna fosterrörelser i magen är det max 2 veckor kvar.

Sv: OtÅlig Matte

Har inga kattungar på gång här hemma, men denna tråden måste man ju nästan hålla koll på! Förlossningar och kattungebilder är alltid mysigt :D

Sv: OtÅlig Matte

MIN KATT SKA FÖDA NU NÄRSOM!! hon har lagt sig till rätta i min säng och spinner högljutt och jag får inte lämna rummet för henne! ÄNTLIGEN! :love:

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 979
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Övr. Katt Vi fick låta katten somna in för c:a 2 veckor sedan pga sjukdom och ålder, han blev nästan 17 år. Saknaden är stor men den riktigt tunga...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama