Ostört sexliv??

Gnist

Trådstartare
Det kan man glömma i det här huset :devil:

Länk till film

De har hela huset att vara i, men ska bums vara i köket, där valparna huserar :confused:

Nåja, även om hon flirtar med Charlie, så är hon inte i höglöpet riktigt ännu, och när hon är det, så kommer de att vara ostörda av busiga jämthundsvalpar :D

Btw är det mkt smidigt att ladda upp filmer på google, men skärpan bli något sämre efter att filmen är uppladdad :confused: :mad:
 
Sv: Ostört sexliv??

Haha, jag har skrattat gott åt filmen. Tänk att vara så sugen och sen bara bli biten i benen och överallt :D :D
 
Senast ändrad:
Sv: Ostört sexliv??

Är huvudet dumt, så får kroppen lida sägs det ju :rofl: :rofl: :angel:

Måste tillägga att det är valparna som morrar..Inte Tulla & Charlie :eek: Monstervalparna attackerar :eek:
 
Senast ändrad:
Sv: Ostört sexliv??

Hahaha kanske inte riiiiktigt det bästa stället att få vara ifred på:angel: :rofl:

Men valparna......jag är käääär:love:
sicka små nallebjörnar dom är!:p

Och den lilla korven där som skällde i mitten av filmen-give me:love: :love:

Helt bedårande-stora som små:p
 
Sv: Ostört sexliv??

:rofl: Men gud så söta valpar. Det borde vara förbjudet att visa valpfilmer på valpar när de är som sötast. :D
Det suger i valptarmen. Jag hade nog kunnat ta alla valpar i hela världen.
Mitt drömjobb måste vara valpgullare. Leka och gulla med valpar hela dagarna. Undrar var man hittar ett sånt jobb - dessutom välbetalt. :angel: :D
 
Sv: Ostört sexliv??

Åååhhh, så söta vappisar:love: . Mera film, mera film:bump: :bump: :bump: :D
 
Sv: Ostört sexliv??

På just detta måste jag få skryta över mina vuxna hundar :cool:

Alla är tålmodiga med valparna och i princip den enda som kan tänkas fräsa ifrån är Tinka, som själv haft en valpkull tidigare.

Grabbarna är mer tålmodiga än tikarna, då det gäller bitande valpar dessutom ;)

Micko var också inne och sysselsatte valpar igår..

Mick_valpar.jpg


Bus_med_svans.jpg


Bus_med_svans_2.jpg


Mick_huvud.jpg


Det är egentligen först nu sista veckan, som hanhundarna blivit intresserade av att umgås med valparna. De har hållit sig i hallen eller uppe hos ungarna mestadels av tiden fram tills nu :cool:
 
Sv: Ostört sexliv??

Om du någon morgon vaknar och alla små jämthundsvalpar saknas så vet du vem som har stulit dem. :angel:
 
Sv: Ostört sexliv??

Btw..Vad tycker ni om storlek, kroppar & hull på de små (som nu i princip är lika höga som Tullan :eek: )
 
Sv: Ostört sexliv??

De är ju ursöta, räcker inte det?:D nej men inte vet jag hur stora de bör vara, jag ser bara att de är lite olika i formatet. En del lite större och kraftigare och några lite mindre.

En granne här nere hade sin valpkull (jämtar oxå) ute hela tiden i hundgård förra vintern. Svinkallt var det ju, men de skulle härdas från början minsann, var hans försvar:mad: Inte var de valparna lika hulliga som dina heller. Jakthundar blir de ju ändå men inte ska de härdas så tidigt?:confused:
 
Sv: Ostört sexliv??

Charlie_huvud_2.jpg

Tulla_huvud_2.jpg


De blivande föräldrarna :love: Det lär bli riktigt charmiga småttingar efter dessa två misstänker jag ;)
 
Sv: Ostört sexliv??

Jag tycker de ska se ut som sunda, busiga valpar ska göra. Tjocka och håriga och fulla med energi.
 
Sv: Ostört sexliv??

Men då, det ska givetvis stå att de ser ut, inte "ska se ut". Tankspridd. :p
 
Sv: Ostört sexliv??

Jag tänkte precis på samma sak nu när jag hunnit se igenom hela filmen (satt på jobbet förra gången och hann inte se så mycket).
Men det är verkligen kanonhärliga, pigga och framåt små valpar. Verkar ha störtskön mentalitet. Riktigt goa gubbar! :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp