Inte för att komma här och vara tråkig, men jag känner mig tvingad att vara just det.
Att använda "hon har penetrerats oralt" istället för "hon har haft oralsex" eller kanske "hon har sugit kuk" eller "hon har sugit av en man" får det att låta som att kvinnan är väldigt passiv. I samband med att bjuda in till diskussion om hon är oskuld känns det som att du har en väldigt, väldigt gammaldags syn på kvinnlig sexualitet där oskuld är något som ska diskuteras (och är av allmänintresse?!) och kvinnan är passiv och blir knullad i munnen istället för att vara aktiv och suga av mannen. Som om hon är helt avsexualiserad själv och bara finns till för att mannen ska utöva sina lustar med henne. Blä.
För övrigt har jag aldrig tänkt på det där med oskuld/inte oskuld. Vad är det för skuld vi snackar om?
I min värld har man haft sex, eller så har man inte haft sex. Om det är fingrar, munnar, könsorgan eller rumpor inblandade struntar jag fullständigt i och ännu mer struntar jag i vilken typ av sex andra har haft eller inte har haft.
Så bra skrivet! Mitt i prick på varenda punkt!