T

Therese_Zipp

är nu i full gång.
Bettina Hoy leder dressyren efter första dagen på 32 straff.
Sara Ligger på 15:de.....
hur tror ni att det kommer gå för de sv ryttarna??

En del av den. Kolla tv-tablåerna! I morgon ska de visa lite fälttävlansdressyr, om jag minns rätt :)

god morgon!var kan man hitta fälttävlans resultaten från aten?vill veta mera att Hoy leder... :)

Linda & Stand By Me fick 43,6 straff och ligger just nu sjuan. Han såg jättetrevlig ut men de hade tyvärr några missar i galopprogrammet

Och nu är dressyren slut och den som leder är fransmannen Nicolas Touzaint med sin underbare skimmel Galan de Sauvagere med 29,4 straff!!! :eek: :love:
Han red på över 80 % trots en del småmissar, hästen är jättefin!
Linda ligger på delad 11 plats.

Du kan få ha den i ditt stall om jag får komma och klappa ibland. ;)

Pooh som har överfullt stall...

min ponny är ochså grå ( en dag när det har regnat och han har rullat sig utan täcke :angel:)

Det var inget. Fick precis veta :) Blev orolig när de aldrig visade att han ridit klart...

Sitter o försöker "följa" terrängen via resultatlistorna på nätet, verkar vara en helt ok bana, inte många med hinderfel ju och 4 uteslutna av 55 ryttare hittills. Både sara o magnus felfria på hinder, som sagt härifrån "ser" de bra ut!

*morrar, varför har man inte TV på jobb :mad:*

Nä nu gick det ju inget bra för Linda :(
Var ser du resultaten nånstans?

och den underbara grå hästen gick helt utan fel i terrängen :bow: och leder inför hoppningen i morgon.

Jag håller med om att den är underbar men 29.4?!?!?
Det var den inte värd.
10 på gångarterna???
Nja.

Visst var den värd de poängen, titta igen så ser du nog :)

Helt undersatt bakifrån med en härlig vila och svung i gången och framförallt helt super form och helt eftergiven.

Självklart är den värd dessa poäng. Betänk att den ena domaren är en grand prix domare och de var väldigt jämna i sin bed.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Terrängbanan i Versailles har beskrivts som den vackraste de sett av både ryttare och ledare på plats i Paris. Under söndagen är det...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
611
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu börjar nedräkningen – 50 dagar kvar till OS i Paris. De tre olympiska grenarna, dressyr, hoppning och fälttävlan, kommer äga rum i...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kristianstad International Eventing fortsätter att positionera sig som tävlingsarrangör. Vid årets påskmeeting kommer det för första...
Svar
0
· Visningar
249
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama