OS-tråden hoppning

Cornado NRW och Marcus Ehning kommer inte till start, MMB och Fibonacci in istället.

Måste erkänna att jag faktiskt hoppats att Fibonacci skulle få starta :o, men hade hellre sett att det var någon av de andra som fick stå över :(

Nej! Ehning är min idol. Åh, vad han kan rida!

Usch ännu fulare ridning av Argentinska ryttaren. Det där ser ännu värre ut än en liggande stång i dressyren må jag säga.

Synd med vattnet där för Malin. Kollar på BBC. Hittills har det inte laggat något gick dock ner en gång och då fick jag tömma cachen för att få igång det igen.
Jag tyckte att det såg ut som om hästen bromsade i språnget och tittade ner i vattnet.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 609
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama