OS-tråden hoppning

Bara han får en medalj nu :nailbiting: Han har iaf fördelen av alla sina (nästan) felfria rundor att vara näst sist...

Just nu tänker jag bara på omhoppningen i Falsterbo GP när de rev :cautious: BORTBORT!

Glad att de blev fler än fyra iaf, nu när det inte bara Blev tre (om någon förstår hur jag menar). Ville inte få en repris från RGB i VM-finalen... (Tråkigt att bli ensam utanför medalj i en sån klass menar jag!)

Normalt sett så tycker jag precis tvärt om, men av någon anledning så gillar jag Lamaze för att han är lite av en badboy, ingen vanlig doping där inte bara utan även lite kokain i blodet. haha

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 975
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
251
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024