OS-tråden hoppning

Resultat Aten OS
29. Malin Baryard, SWE, Butterfly Flip, 12 fel, inte vidare till omg 2
Alla fyra svenskarna var vidare till den individuella finalen. P g a regelverket fick bara 3 starta.

2. Sverige 20 fel
Peder Fredricson - Magic Bengtsson 8+4, Rolf-Göran Bengtsson - Mac Kinley 0+0, Peter Eriksson - Cardento 4+8, Malin Baryard - Butterfly Flip 8+4
från ridsport.se (inte tidningen alltså).

Att Allan inte rivit en bom känns nästan nervöst för att det är för bra. Att sätta 5 rundor felfritt gör inte många så ett nedslag idag hade nästan känts lugnande :laugh:

Jag förstår hur du tänker, men med tanke på hur mycket litteratur Peder verkar sluka om bl.a. mental träning och hur länge han har haft fokus på detta, så är jag inte förvånad om han faktiskt går hela vägen. Hästen såg man ju tidigt att det var en gummiboll utan dess like. :)

Känns stooort för Yajamila men hoppas den överraskar!

Är mer orolig för Unita när det gäller hindrens storlek.

Jag förstår hur du tänker, men med tanke på hur mycket litteratur Peder verkar sluka om bl.a. mental träning och hur länge han har haft fokus på detta, så är jag inte förvånad om han faktiskt går hela vägen. Hästen såg man ju tidigt att det var en gummiboll utan dess like. :)

Nej det skulle inte förvåna mig heller, och en riven bom idag påverkar förstås inte chansen att nolla på fredag. Men det är så himla bra, för bra för att vara sant liksom :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann från Nyköping, Malin Baryard-Johnsson, Rolf-Göran Bengtsson och Peder Fredricson slutade på andraplats i...
Svar
0
· Visningar
194
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka