Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De brukar visa annat i pauserna.
17.50 verkar de sluta sända hoppningen, slutar inte finalen 18.30?
Det stod 15-17.45 tror jag.Den kan väl inte sluta så sent? Det gjorde den ju igår med 30 personer till i startlistan typ?
från ridsport.se (inte tidningen alltså).29. Malin Baryard, SWE, Butterfly Flip, 12 fel, inte vidare till omg 2
Alla fyra svenskarna var vidare till den individuella finalen. P g a regelverket fick bara 3 starta.
2. Sverige 20 fel
Peder Fredricson - Magic Bengtsson 8+4, Rolf-Göran Bengtsson - Mac Kinley 0+0, Peter Eriksson - Cardento 4+8, Malin Baryard - Butterfly Flip 8+4
Att Allan inte rivit en bom känns nästan nervöst för att det är för bra. Att sätta 5 rundor felfritt gör inte många så ett nedslag idag hade nästan känts lugnande![]()
Japp.Kommer resultaten nollställas inviduella finalen?
Känns stooort för Yajamila men hoppas den överraskar!
Jag förstår hur du tänker, men med tanke på hur mycket litteratur Peder verkar sluka om bl.a. mental träning och hur länge han har haft fokus på detta, så är jag inte förvånad om han faktiskt går hela vägen. Hästen såg man ju tidigt att det var en gummiboll utan dess like.![]()