Hon rev de 4 sista + 1 tisfel.
Ojdå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon rev de 4 sista + 1 tisfel.
När man tänker ett varv till, så hoppas jag att Malin får behålla Cue Channa till nästa OS, då tror jag den kan vara bättre. Hon har trots allt bara haft den sen i våras och det tar ju lite tid att lära känna den.
Ja, den är väl inte så gammal heller?När man tänker ett varv till, så hoppas jag att Malin får behålla Cue Channa till nästa OS, då tror jag den kan vara bättre. Hon har trots allt bara haft den sen i våras och det tar ju lite tid att lära känna den.
Ja, den är väl inte så gammal heller?
Nä, jag skulle vilja säga att Malin drev på för mycket för att klara tidsgränsen.Läste på horsenews att det var de fyra sista hon rev på. Channa som blev trött månntro?
Nä, jag skulle vilja säga att Malin drev på för mycket för att klara tidsgränsen.
Är inte Malin lite överskattad i såna här sammanhang? Hon verkar aldrig kunna prestera ordentligt när det väl gäller. Kanske inte fixar nerverna när det är lag?
Tycker aldrig att hon presterar. Jag har alltid tyckt att hennes ritter mest liknar plockepinn.Är inte Malin lite överskattad i såna här sammanhang? Hon verkar aldrig kunna prestera ordentligt när det väl gäller. Kanske inte fixar nerverna när det är lag?
Tycker aldrig att hon presterar. Jag har alltid tyckt att hennes ritter mest liknar plockepinn.