Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Jag tycker också hon har svårt att leverera när det gäller. Jag blir typ förvånad varje gång hon inte trampar i vattnet.Synd att inte Charlotte fick rida (ja, jag är väldigt förtjust i hennes häst). Men det var ju svårt på förhand att veta att det skulle gå så här när det sett så pass stabilt ut i nationsrundorna innan. Men i fortsättningen tycker jag den som tar ut laget bör ha Malins resultat i senaste mästerskapen i åtanke, alternativt att Malin försöker bena ut vad som händer och göra något åt det.
Malin var väl med och tog någon lagmedalj?
Ja, för 12 år sedan.
De brukar visa annat i pauserna.Varför är det kanot nu? Skulle inte hela lagfinalen sändas på 10 an?
Jag går endast på egna erfarenheter. Jag är väl en av de där som endast lyckas kolla när det går dåligt.Men kom igen, innan i år hade hon två nedslag på åtta nationsrundor.
Nej det var ingen paus.De brukar visa annat i pauserna.
17.50 verkar de sluta sända hoppningen, slutar inte finalen 18.30?
Tror inte det, minns inte.Var det då hon vägrade ut sig på vattnet med Flippan , eller vad det något annat mästerskap?
https://www.rio2016.com/en/equestrian-jumping-team-round-2Någon som har tips om en sida där det överskådligt visas hur lagen ligger till löpande?