OS-tråden hoppning

Synd att inte Charlotte fick rida (ja, jag är väldigt förtjust i hennes häst). Men det var ju svårt på förhand att veta att det skulle gå så här när det sett så pass stabilt ut i nationsrundorna innan. Men i fortsättningen tycker jag den som tar ut laget bör ha Malins resultat i senaste mästerskapen i åtanke, alternativt att Malin försöker bena ut vad som händer och göra något åt det.
Håller med. Jag tycker också hon har svårt att leverera när det gäller. Jag blir typ förvånad varje gång hon inte trampar i vattnet.

Peder är ju däremot fantastiskt! :banana:

Jag gillar Malin, kanske är fel person att uttala mig. Men tycker ofta hon verkar ha svårt att få hästarna att klara så många klasser irad som ett mästerskap kräver? Sen har hon inte haft hästen så länge än, så får hon behålla den hoppas jag på VM om två år eller nästa os :)

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 619
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka