Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad bra! Då orkar jag nog se det live.Såg att maraton är flyttat en timme, börjar 23. Skönt! Det jag sett fram mest emot.
Rimligt. Min sambo kom med ”men ett silver är ju också skitbra!” Ja, jo, om man inte varit överlägset bäst genom hela turneringen och borde fått det där guldet. Tror inte de nånsin kommer vara nöjda över det där silvret, tyvärr.Jag kan ha råkat säga ”håll käften” till min man när han sa att om Kanada vann så var de det bättre laget![]()
Fast ändå var det bara Sverige som fick in ett spelmål… Så jag håller inte med. Kanada var bra, absolut, och hade ett gäng vassa chanser, men Sverige hade högre tryck mot deras mål i större utsträckning över matchen.Jag tyckte Kanada var riktigt bra. Sverige saknade ganska mycket i förmåga att lägga den sista sparken in mot mål, miss varje gång. Inklusive straffarna. Surt men inte alls orättvist att guldet hamnade i Kanada. Mest synd tycker jag om Lindahl som gjorde en extremt bra insats på straffarna, som fick se lagkamraterna svaja ordentligt åt andra hållet.