OS Tokyo 2020 / 2021

Tack, så spännande! Har ingen koll på klättring så roligt att lära sig lite mer 😃
Jag hoppas verkligen att de kommer filma på ett sätt som gör att det syns ordentligt hur allt går till. Det är helt otroligt vilken styrka och smidighet OS-klättrarna har. Jag som ändå klättrat en del skulle troligen inte ens klara av själva starten på det som de klättrar :p (Vet inte om jag nämnde det, men allt som klättras har markerade startgrepp som måste användas och markerat slutgrepp som man ska ta ordentligt med båda händerna för att det ska godkännas)

Men alltså - var är hoppningen nu då??? 12:40 på 9an, står det, men där är det boxning? SÅ irriterande när det inte stämmer..... :meh:

De sa på sändningen från friidrotten att de visar hoppningen på 9:an. Jag följer stavhoppet idag! Men kollar liveresultaten från hoppningen.

Hur ser hoppningen ut? Jag tittar på friidrotten men försöker följa hoppningen och ser att det är många fel, EL och RT.

Åh sa han nåt kul? Bytte till friidrotten då. Men man märkte ju förut också när han pratade med studion eller nåt haha
Man hörde att han pratade med någon annan (som inte hördes) och sa att Linda var och kissade och att han skulle börja prata igen om en minut.
Sen hörde man honom också inse att han faktiskt hördes ut 😅 Inte så roligt när man återberättar det, men tyckte det var lite småkomiskt :p

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 848
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025