Jag försöker se på dag tre kväll på friidrott men där är det tennis
den ligger alltså under grenen friidrott på Discovery. Är väl bara att konstatera att Discovery fortsätter att hålla en kvalitet som är allt annat än bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tänkte jag också först men varför på bara en arm? Dessa brukar man ju ha på båda.Det är kanske compression sleeves? Typ som stödstrumpor man har när man flyger. Man ser ju på en del atleter att det är ett annat sorts tyg än själva kläderna.
Kanske för att man har känningar i en muskel? Har verkligen ingen aning.Det tänkte jag också först men varför på bara en arm? Dessa brukar man ju ha på båda.
Ja, det var jättejobbigt att se!Tittade på sammandrag av längdhoppsfinalen nu och vad tufft för Montler i sista hoppet så litet övertramp och riktigt långt.men så är det man ska vara på rätt sida av plankan men känns ändå trist.
Nian visar.Är det jag som inte hittar eller finns det ingen svensk sändning från friidrotten som går nu?
Hm. Okej vad märkligt att jag inte häfte upp detNian visar.
Skiter björnen i skogen?Ska ni ställa klockan på fredag?
Vad är det då?Ska ni ställa klockan på fredag?
Innan frisparken slogs stod två Aussies offside. De klev onside då frisparken slogs, vilket är ok - MEN screenade samtidigt bort svenska försvarare.Är det ngn som vet anledningen till att domaren blåste av innan bollen gick i mål för Australien?
Ok. Så då är det korrekt dömt?Innan frisparken slogs stod två Aussies offside. De klev onside då frisparken slogs, vilket är ok - MEN screenade samtidigt bort svenska försvarare.
Final i fotboll.Vad är det då?