Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är det skönt att inte jobba ute längreMitt jobb har tyvärr vissa svårigheter gällande att jobba hemifrån![]()
funderar på om det är värt att beställa discovery+ under OS? Orkar inte riktigt leta diverse halvlegala streamar.
Har du inte en TV med kanal 5 och 9? Mycket sänds där.
Jag skaffade denna månadenfunderar på om det är värt att beställa discovery+ under OS? Orkar inte riktigt leta diverse halvlegala streamar.
Edit: Jag försöker kolla på engelska och kanadensiska streamar eftersom de svenska kommentatorer är så usla ska tilläggas.
Det gäller bara herrfotbollen. Damerna spelar med sin A-lag.Jag kollade en stund på lunchen idag och kul att det gick så bra! I fotbollen är det väl fortfarande så att de får använda spelare som är max 23 år i OS och tre spelare utan åldersgräns så det är väl inte ordinarie A-landslag fullt ut. Men det är ju lika för alla nationerna så jättebra gjort av tjejerna!
Jag jobbar men ska ändå försöka hinna kolla en del. Är alltid kul med OS men känns verkligen annorlunda utan publik.
Det som heter live, maken frågade deras support.Vilket abonnemang/paket behöver man ha för att kunna kolla efteråt? För det räcker väl inte med det billigaste?
Jag ser fram emot friidrotten och hästsporten. Hopppas på att kunna kolla på det viktigaste, trots jobb.
Det räcker med Live-paketet! Jag skrev till kundtjänst och frågade eftersom jag tyckte det var otydligt.Vilket abonnemang/paket behöver man ha för att kunna kolla efteråt? För det räcker väl inte med det billigaste?
Har sökt på det och det är väldigt otydligt, tycker jag.Det räcker med Live-paketet! Jag skrev till kundtjänst och frågade eftersom jag tyckte det var otydligt.
Nu börjar jag tveka, har för mig att jag köpte d-play för vinter OS och det var så mycket problem att jag avslutade och fick tillbaka pengarna eftersom jag aldrig fick det att fungera.
Hmm, antar jag måste betala för både juli och augusti eftersom man behöver betala månaden ut.
Tycker det är jättekul att de kör dubbla fanbärare för Sverige en man och en kvinna!![]()