OS-pannband

Panamera

Trådstartare
Tycker du att man kan tävla hoppning i dom?
Tycker du att dom är snygga?
Vilken är din favoritmodell?

Själv har jag ett sånt som är typ "böjt" i mitten och som består typ helt och hållet av glittriga stenar.

Så, fram med bilder på ev. ditt, eller visa bara en bild på din favorit!

Kram, Diana

Sv: OS-pannband

Självklart kan man tävla hoppning med dom :D jag gör ju det!! och har nog hittils aldrig varit på en tävling utan att det kommer människor och frågar om och beundrar pannbandet...
Min pålle tycker han är jättesnygg (även om det nog eg. är lite tjejigt :rofl:)
izaklule5.jpg

Tycker du att man kan tävla hoppning i dom? Självklart!!! ;)
Tycker du att dom är snygga? Jag tycker att dom är skitsnygga :love: och kan faktiskt säga att dom är minst lika snygga i hoppnignen om inte snyggare :love: ;)
Vilken är din favoritmodell? Jag tycker om dom med en rad fast med större stenar, dom är ganska stilrena men glittrar fortfarande sjukt mycket :love:

Bevis

10899623.jpg

10899622.jpg

Även om det inte ville glittra just på bilderna :angel:

Köpte mitt på Svensk Ridsport i Kungsbacka. Det kostade typ 1200 kr. Det är ett likadant som Jessie har. :love:

Klart att du kan ha det när du tävlar.
Dom är ju supersnygga.
Min favorit modell är den som är lite böjd med n rad stenar,även den med flera rader stenar är snygg.

:)

*lite knapplån*

Jag kanske är lite trög....men vad är det som är speciellt med just de pannbanden?

varför heter det OS pannband?

Vad är det som är speciellt med just de pannbanden? Dom har en väldigt speciell design.
Varför heter det OS pannband? för att tillverkaren/designern heter Otto Schumacher
// Diana

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård