Jag håller med. Vad ska de in där och göra?Men vilket skämt. De tog sig ju inte ens i mål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med. Vad ska de in där och göra?Men vilket skämt. De tog sig ju inte ens i mål.
Nya reglerna tydligen trodde det var ett skämt först när de sa det på radionJag håller med. Vad ska de in där och göra?
Jag tycker faktiskt det nästan är pinsamt. Hästarna kan få motion på annat sätt.Nya reglerna tydligen trodde det var ett skämt först när de sa det på radion
Men de är ju där och hästarna behöver väl röra på sig flyget hem lär de ju inte kunna ta tidigare
Nu verkar det som svenska laget ska hoppa idag ändå.
https://www.ridsport.se/tavling/int...MM-a9Dg6KqK_va5lAlAkqZd7Tn0ydWIRpVVqBc76KHwY4
Förbundskaptenen ansåg att det kunde vara en bra erfarenhet läste jag i någon intervjuJag tycker faktiskt det nästan är pinsamt. Hästarna kan få motion på annat sätt.
Jag håller med.Jag tycker faktiskt det nästan är pinsamt. Hästarna kan få motion på annat sätt.
Möjligt för debutanterna, men Sara behöver inte. Fast alla i laget måste väl rida antar jag.Förbundskaptenen ansåg att det kunde vara en bra erfarenhet läste jag i någon intervju
Men vilka är de engelska kommentatorerna idag?
Men om det är så viktigt med erfarenheten borde väl Sara startat redan igår? Obs, ingen fråga direkt till dig egentligen. Mest en allmän undran.Förbundskaptenen ansåg att det kunde vara en bra erfarenhet läste jag i någon intervju
Jo jag har faktiskt haft samma funderingMen om det är så viktigt med erfarenheten borde väl Sara startat redan igår? Obs, ingen fråga direkt till dig egentligen. Mest en allmän undran.
Välkommen till "nya fälttävlan" som desperat vill hålla sig kvar på OS-programmet..Men vilket skämt. De tog sig ju inte ens i mål.
Helt galet! Hur kan IOK tro att detta ska hjälpa grenen kvar i OS när det blir ÄNNU krångligare och med helt sjuka regler?!Det r ju verkligen märkligt eftersom en ramla av i terrängen, en annan blev diskad och den tredje startade inte alls.
Så hur i hela friden får de ens starta i hoppningen?
Skäms över att vara svensk just nu.
VarförJa, man skäms lite. "Erfarenheten" är nog bara att ryttarna vill få starta igen på OS, inget annat. Lite så känns det, men jag kan ju ha fel.
Just nu riskerar väl fälttävlan åka ur OS ändåVälkommen till "nya fälttävlan" som desperat vill hålla sig kvar på OS-programmet..