OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Sv: OS i Sotji 2014 - den officiella tråden

Jag är inte så insatt i andra sporter än curling. :o
Vilka ska de spela mot?

Kanada eller USA, de spelar semi ikväll. Jag tippar på Kanada. ;)

Så underbart med OS final för hockeyn! Jag satt på en sportbar på lunchen och kollade.. Blev själv förvånad över mitt eget beteende... Jag brukar inte hoppa och skrika!

Ja Karlsson också! Och flera andra, men Lundqvist är outstanding, utan honom hade vi definitivt inte vart i final.

Jag har ju dock haft en liten crush på Alfredsson så länge jag kan minnas och detta lär ju bli hans sista OS så ett guld skulle sitta fint. 19 år sedan han var med i första VM-turneringen med landslaget. Och dom nya kunde gott få börja med ett guld :D

Och Loui Eriksson :love: (marry me pliiiiis)

Så trist med spelens första dopningsfall :( Undra om hennes OS-guld från Vancouver ryker, i så fall får Charlotte och Anna ytterligare en guldmedalj.

Ja det är allt en charmig karl det också :D

kl

Fyfasen, det kommer bli en rysare utan dess like på söndag med Kanada som motståndare. Dom har inte visat sin bästa sida hittills, men idag vaknade dom och var snabba som vesslor när dom vann sin semi mot USA. Gaaah jag kommer få ungefär sjuhundrafemtioelva hjärtinfarkter innan finalen är över.

Ja det är allt en charmig karl det också :D

kl

Fyfasen, det kommer bli en rysare utan dess like på söndag med Kanada som motståndare. Dom har inte visat sin bästa sida hittills, men idag vaknade dom och var snabba som vesslor när dom vann sin semi mot USA. Gaaah jag kommer få ungefär sjuhundrafemtioelva hjärtinfarkter innan finalen är över.

Vet du vilken tid på söndag?? Måste bänka mig framför teven då :D

Kl 13 börjar matchen!

Klart du ska bänka dig :D Hela Sverige borde stanna upp vid en sån här stor händelse :D ;)

10.30 imorgon och 8.00 på söndag sker OS största händelser :p jävligt synd att det är masstart bara.

Hoppas Kalla har kunnat behålla den fina formen. Då blir det kul imorgon.

10.30 imorgon och 8.00 på söndag sker OS största händelser :p jävligt synd att det är masstart bara.

Hoppas Kalla har kunnat behålla den fina formen. Då blir det kul imorgon.

Haha hokeyfinalen är större och mer spännande för mig :p

Meeen jag lär la kolla imorgon också ;)

Och jag väntar med lika stor spänning på både skidåkningen och hockeyn :D

Åh söndagsfrukost framför femmilen!

Upp som en sol och ner som en pannkaka, synd om Kalla att få ett sånt här avslut på ett fantastiskt OS! Men hon lär nog vara galet nöjd sen ändå.

Nu står hoppet till 5-milen och framförallt hockeyn :D

Herrejävlar vilket lopp av norskorna. Och på sätt och vis tycker jag det är dem väl unt. För så dåligt som det gått för dem.

Liknande trådar

Äldre Kan inte låta bli att dra paralleller med 1936. Det första propaganda-os:et.:meh:
Svar
10
· Visningar
922
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30